Lite mer om mig som jag inte tror att ni vet...

Publicerat: 2011-10-31 | 22:36:34 i Allmänt

1. Tre namn jag lyssnar till: Patricia, Smiley & Babe ;)
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag inte är som alla andra..  
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Hm, de blir mycket :o
4. Detta är jag rädd för: Äckliga gubbar 
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Sommar, cola, kärlek
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Slänga min älskade onepiece, inte bry mig om någon som mår dåligt, sluta prata bebisspråk med Nova :love:
7. Detta tycker jag om att göra: Mysa, rita och fotta :D 
8. Detta vill jag göra just nu: Göra en varm kopp chocklad och se film 
9. Bästa känslan: Ny kär året om med världens bästa... som inte finns i mitt liv än :(
10. Värsta känslan: Att någon följer efter mig

11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Att han kan läsa hur jag mår, men också att han bryr sig!   
12. Är jag kär just nu? Jag tror de 
13. Jag vill gifta mig: Nja inte vad jag känner just nu  
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Falskärmshoppning i USA!
15. Min käraste ägodel: Nova 
16. Något jag vill ha i present: Resa till USA med Sebbs... kaos 
17. Detta har jag på mig just nu: Onepiece, mjuka strumpor och trosor 
18. Favoritkläder : Tight svart klänning och snygga klackar :)
19. Favoritdjur: Hundish och Kattish 
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Mjaa vet inte? 
21. Favoritlåt just nu: ALLA!
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: SO/SY
23. Stjärntecken: Tvilling
24. En bok jag älskar: Jag vet inte :(  
25. En film jag älskar: Never back down  
26. Tv-program jag gillar: Pretty litle liars 
27. Favoritdoft: Vanilj
28. Detta äter jag gärna; Pasta sallad
29. Dricker helst: kall Cola ^^
30. Favoritgodis: inget 
31. Hit vill jag gärna åka på semester: L.A och Hawaii.
32. Färg på mina ögon: Grön, blå och lite grå
33. Min längd: 167
34. Jag tror på: Att drömmar kan slå in!
35. Jag spelar: Innebandy? :D
36. Person jag beundrar: Dom som vågar vara sig själva 
37. Så här bor jag: 3 vånings hus i Flen(s) :)
38. ??:  Whoot??  
39. Det här tänder mig: Sexighet
40. Det här gör mig avtänd: Äckliga gubbar över 60!
41. Favoritfärg: Lila!
42. Favoritcitat: Var dig själv, alla andra är redan upptagna
43. En hemlighet jag vet: En hemlighet är inte till för att delas!
44. Bästa present jag fått: DE ÄR MÅNGA!
45. Senast köpta skiva: Aldrig köpt någon... :D
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Min ögon färg haha 
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: SKIPAR DENNA!
48. Udda förmåga/egenskap: haha?
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Giraff!
50. Vad lyssnar du på just nu?: Tv:n och lillebror som spelar -.-
51. Vad har du gjort/ska du göra idag?: Nja inget, tränade nyss
52. Var är dina föräldrar födda?: Området runt Flen
53. Vad är det senaste du installerade på datorn?: Photoshop :love:
54. Vilken är din favoritrestaurang?: Nya kinaresturangen!
55. När badade du i en pool senast?: Augusti
56. Har du varit med i någon skolpjäs?: Inte vad jag minns?!
57. Hur många barn vill du ha?: 2 eller 3 
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?: Ingen
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?: Får inte rösta ens :D
60. Vad har du för TV-kanaler?: De vanliga typ?
61. Har du åkt moped någon gång?: haha ja, många gånger!
62. Har du busringt någon gång?: De har väl alla?!
63. Har du fått felparkeringsböter?: Nej jag har inte ens nåt körkort
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump : Jag ska göra de när jag är äldre!
66. Har du en egen trädgård?: Ja 
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?: Nalle puh!
68. Kan du alla orden i nationalsången?: Nej.... 
69. Badkar eller duschkabin? Badkar/spakar? :blush:
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?: Never back down
71. Favoritpizza?: hmmm...
72. Chips eller popcorn?: Chips
73. Vilken färg på läppstift använder du?: Använder inte
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?: Ehm, what?
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?:VERKLIGEN INTE! 
76. Apelsin- eller äppeljuice?: Äppel

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?: Pizza, Linn
78. Favoritchoklad?: Marabou
79. När röstade du senast?: Rösta på vad?
80. När åt du en hemodlad tomat sist?: Har jag ens ätit det?
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?: Nej
82. Är du bra på matlagning?: De kan man väl inte säga
83. Klarar du att tanka själv?: NEJ, HJÄLP MIG SNALLA!
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på TV? : Nej, inget funkar..
85. Pepsi eller Coca Cola?: Cola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?: Vet inte
87. Vad var det senaste du handlade?: vantar!
88. Har du kräkts offentligt?: Nej...
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?: Hitta den riktiga kärleken
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Japp, för jag har varit med om de!
91. Har du ringt något betalnummer?: Vet inte? :S 
92. Kan man vara vän med sitt ex?: Beror på hur man gör slut och vad anledningen är 
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?: hmmm.. 
94. Hade du mycket hår som liten bebis?: Nej :D 
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?: Inget
96. Vad har du i din väska?: Pennor och papper haha
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?: Pratar med någon jag verkligen gillar 
98. Vad är du tacksam för idag?: Att jag fick mat idag igen... inte alla som får de..
99. Var hittade du den här listan?: På en annan blogg
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna: Alla som vill :D



Jag som liten ... haha





Remember to look up even if it's hard some times!





Kommentarer
elin

sv: tack :) haft en bra måndag?

2011-10-31 | 22:57:37
http://elinbrodin.myshowroom.se
MyzaaN

har haft en kanon måndag själv då?:D kram

2011-11-01 | 00:18:43
http://myzaan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Spara info om dig?

E-postadress: (syns inte)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0