Sebastian Lidén ™

Publicerat: 2011-09-19 | 22:01:45 i Allmänt
Sitter och snackar med Sebbe på skype. Han håller på med sin nya Iphone (avis), och jag har fan aldrig hört en trögare person! Haha, lilla gubben om du har problem googla de ;)
Nej men detta gör verkligen min kväll. Han är verkligen seg.
Men men Sebbe är Sebbe... verkligen en rolig filur :D .. för inte är han människa i alla fall.
Och detta inlägget lär han döda mig för, men jag tycker alla borde få veta!
Bild på honom
Puss puss på dig Sebastian.

Kommentarer
Kebab jan!

Det är fucking jag :O sista bilden du fick eller? :D<3

2011-09-19 | 22:29:59
Artan

Okej, jo bara bra!

Vad gör du nu då? :)

2011-09-19 | 23:06:24
http://artanart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Spara info om dig?

E-postadress: (syns inte)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0