Shit happens for a reason

Publicerat: 2011-10-18 | 23:09:55 i Allmänt
hejsan och förlåt för att jag inte skrivit men jag har seriöst inte orkat, skolan dödar mig :(
Jag har i alla fall allt klart nu inför höstlovet. Hade tänkt att börjar skriva lite smått men inte allt för mycket.
Sen ska jag byta design och fixa o trixa lite med bloggen så kommer väl vara en helt ny blogg tills julafton kanske eftersom att jag inte tänker jobba överdrivet mycket med den ;)
Nu ska jag krypa ner i sängen och tänka på en underbar person, sovgott! :love:
Min fina lilla Nova ♥

Kommentarer
S.

jag tänker också på han :( <33

2011-10-19 | 15:38:43
S.

älskar dig tills ni blir tillsammans :) <3333

2011-10-19 | 15:53:21

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Spara info om dig?

E-postadress: (syns inte)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0