Vrål kåt och hur helig som helst

Publicerat: 2011-12-01 | 00:14:51 i Allmänt
Bara rubriken får mig att börja as garva, haha men men minnen är minnen ;) Ehm just nu sitter jag och snackar lite med några vänner, kanske borde sova ska upp 6 i morgon men shit the same. Idag har varit en sån där konstig dag då allt går fel men ändå rätt. Svårt att förklara men iaf jag fick en julkalender av laget idag, asså alla fick de men jag tycker det var grymt dock tänker jag nog köpa en egen man aja :D jag ska färga håret ljusbrunt i morgon eller aa först rött sen de bruna för att de ska bli rätt :o jag fattar inget av de där med aja de är toppen de! :D Juste de blir inga bilder när jag skriver genom datorn för sakerna där upp har försvunnit, vet inte varför men men :( Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Spara info om dig?

E-postadress: (syns inte)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0