Hemma igen :P

Publicerat: 2011-05-29 | 16:58:18 i Allmänt
Nu är vi hemma från Eskilstuna.
Eller ja vi va inte där så länge för innan vi åkte dit åkte vi och lämna Nova hos farmor.
Och min underbara farmor hade bakat tårta åt oss :D
MUMS! :love:
Så tog ett tag innan vi kom iväg, men när vi väl var där hade jag skit tråkigt.
Jag kunde inte köpa något -.-
Gah, jag ska verkligen inte åka med någon gång när jag måste spara på pengarna :(
Hittade dock en sak jag önskat mig ganska länge nu...
Det här är som en ritplatta till datorn :)
Vill verkligen ha en men ja, som sagt fick inte köpa :(
Nu ska jag fixa med bloggen så skriver sen.
// Patricia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Spara info om dig?

E-postadress: (syns inte)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0