Förlovning!

Publicerat: 2011-12-02 | 09:08:09 i Allmänt

Hejsan allihopa!

Bästaste rubriken på länge hihi :$

Sitter med Linn vid skolsköterskan som inte ens är här, kan ju undre varför vi inte går här ifrån men nej nu ska jag sitta här och stirra på väggen framför mig.... Såååå vit, nymålad kanske? Hmm.. Tills man märker de äckliga snusen som sitter här och var.

Allt jag tänkte fråga er var JULKLAPPS TIPS jag vet fan inte vad jag önskar mig.


Min pappa ska jag iaf köpa ett liv till de skulle han verkligen behöva. Mamma ska få nya städsaker! Hahhahaha nej självklart inte men kan ju inte skriva de eftersom hon läser -.-

Iaf kram hej, TIPSA MYCKET NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Spara info om dig?

E-postadress: (syns inte)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0