Stressigt i morse...

Publicerat: 2011-09-19 | 16:48:47 i Allmänt
Låter rubriken förklara varför jag inte skrev något i morse innan jag drog till skolan.
Jag var väldigt seg så jag hann inte göra allt jag skulle men jaja, jag skriver nu trotts att jag hellst skulle vilja slänga mig i sängen och sova några timmar.
Skoldagen gick sjukt långsamt och var väldigt tråkig, inget speciellt hände osv.
Nu ska jag äta något sen sätter jag mig nog framför tv.
Får se om de blir någon träning för mig idag, mensvärken dödar...
(Hade tänkt att slänga upp lite bilder men de går inte att ladda över... knas :S )

Kommentarer
kurdilele <3

söt blogg !:) ska vi följa varandra på bloglovin?:) jag har lagt till dig nu:)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Spara info om dig?

E-postadress: (syns inte)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0