Natt käk :)

Publicerat: 2011-09-15 | 23:26:20 i Allmänt
Blev ingen film, kollade i stället på idol avsnitt som jag missat :)
Men tar en paus från de för jag är vrål hungrig, så tänkte gå ner och fixa något att äta.
Jag och Sebbe sitter och snackar minnen, så jag kom på en fråga..
När du misst en nära vän tänker du tillbaka mycket på den tiden ni var vänner eller försöker du glömma personen totalt? :)
Jag tänker tillbaka för mycket ibland, känns det som :p
Men men here I come sandwiches!
Skriver senare eller i morgon, Puss
Denna bild drar tillbaka många minnen från en underbar och mindre underbar tid med Josef, och vad som än händer så håller vi alltid ihop. Han är verkligen inte en person man vill missta! :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Spara info om dig?

E-postadress: (syns inte)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0