Knullsmurf-metoden...?

Publicerat: 2011-09-19 | 19:41:32 i Allmänt
Jag låg och läste Solo nyss och kom fram till sista sidan skriket där Calle Schulman skriver sitt egna reportage. Och i månadens nummer så handlade de om att gå ner i vikt. Jag vet att det är väldigt många som vill/försöker gå ner i vikt (lika så jag). Så jag fastande för texten och det han skrivit.
❞ -Potionerna är ju helt bisarrt stora nuförtiden. Muffisarna är numera stora som handbollar.


Och jag håller faktiskt med han, för att för 5 år sen var inte alla portioner så stora som dom är idag. Dom har typ 3 dubblats i storlek, inte konstigt att folk går upp i vikt.
Aja i alla fall, till poängen...
Han har kommit på en ny metod som heter knullsmurf-metoden. Och i den ''metoden'' så får man äta precis vad man vill. Kanske chips på fredagen eller ja, vad som hellst. Men man ska inte gå på äffärernas lur om att köpa mer. Utan man ska äta i en bra mängd. I stället för att äta upp hela den där pizzan, kan man äta halva och slänga resten/dela med en vän. MEN man ska inte äta för lite.
-Ätstörningar är inte ett dugg fashion!
Funderar på att testa denna ''knullsmurf-metoden''. Men har inte bestämt mig än...
Tycker ni de låter som en bra idé?
En bild på Calle.

Kommentarer
t h a i p i n n e n ♥





sv ; Nu är kvällensbloggar uppe, kika in och kolla om du är en av dom. om inte så finns det en ny chans igen :)

2011-09-19 | 20:07:08
http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Spara info om dig?

E-postadress: (syns inte)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0