Klack skor...ja...nej?

Publicerat: 2011-09-19 | 21:30:57 i Allmänt
Hejhej, just nu sitter jag och äter glass, tänker lite osv.
Funderar på att slå på en film eller något, bara för att ha något att fördriva tiden med tills jag går och lägger mig.
Juste en sak jag kom och tänka på...
Jag hade klackat i skolan, mina nya som jag gått i ca: 1 timme sammanlagt innan jag använde dom idag. Och jag är en sån som inte bara kan sätta på mig skorna och gå som att de va en vana, för jag går inte i klackar varje dag. Och även om jag vänjer mig vid ett par och går in dom osv. spelar det ingen roll när jag köper nya för jag måste fortfarande gå in dom. Men i alla fall jag gick i dom och alla i Flen kollar extremt mycket eftersom att det är ''ovanligt(?)'' att tjejer går i klack här eller något. Jag ser det som en helt normal sak, skor som skor. Aja alla i Flen kollar, speciellt dom som är äldre osv. Måste man vara en speciell ålder för att få ha på sig de man vill? Och sen att folk slänger kommentarer, visst jag kan inte gå fel fritt i ett par nya klackskor, men måste man dra ner på mig då? Låt mig gå in skorna. Och man kan inte säga att man inte såg att skor är nya, för man ser när dom är väl användna eller inte. Men aa... klackat eller inte?
Ett tillräckligt bra slut på måndagen för min del! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Spara info om dig?

E-postadress: (syns inte)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0