De va ett tag sen :o

Publicerat: 2011-09-13 | 20:55:50 i Allmänt
Japp, de va ett tag sen jag skrev, har väl helt enkelt inte orkat nu när de är skolan o annat.
Men men ska väl försöka börja nu igen.. tror jag :D
Hehe, i alla fall livet flyter på och skolan också. Vet inte hur jag ligger till och de nya betyg systemet är helt knas så tänker inte ens kolla efter :) Någon som förstår de? ;o
Idol har ju börjat nu, eller aa för ett par veckor sen men ändå...
I alla fall, kommer ju fram ganska många bra men annars är de bara piss, i och försig är det  roligt att kolla på men kan tänka mig hur pinsamt de är haha! :D
Nu till hösten kommer de nog bli en del inköp eftersom jag vuxit ur allt så ska försöka vara duktig och slänga upp allt på bloggen annars vet jag inte vad jag kommer skriva om, kanske mest blir blider ocg lite om vad som hänt ;)
Aja ha de så braså länge!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Spara info om dig?

E-postadress: (syns inte)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0