Go kväll?

Publicerat: 2011-05-28 | 00:35:40 i Allmänt
Hejsan alla! :D
Som ni ser så är jag påväg med bloggen och har kommit ganska så långt nu! :)
Chatten har blivit inlaggd för er som vill skriva med varandra på min blogg och sen har jag fixat lite smileys och ändrat färger lite här och där :)
I morgon ska jag nog fixa en header, bakgrund och lite rubriker ;)
Hoppas Nattis (min moster) kan ta med sin dator med photoshop ^^ :)
Nu på kvällen har jag umgåts med Josefin och Oscar, väldigt kul!
Senare kom Nattis och vi alla kurade ihop oss framför en film.
Efter det hämntade vi min mamma och jag fick mig en McFluri (stv) xD
Iaf... Godnatt på er gött folk som finns där ute ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Spara info om dig?

E-postadress: (syns inte)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0