Eskilstuna! :D

Publicerat: 2011-05-29 | 10:48:25 i Allmänt
Nyss vaknat och trotts att klockan är runt halv elva är jag pigg  :O
Brukar jag inte vara..
I alla fall, jag och min familj ska åka iväg till Eskilstuna och handla snart :)
Eller aa min lillebror som fyllde år har fått massor med pengar *avis*
och jag måste spara alla mina till göteborg, så jag ska inte köpa något, trotts att jag behöver saker :(
Glömde att skriva om filmen igår, men ska göra det idag!
Igår gjorde jag lite på bloggen men inte allt för mycket, idag blir det färger hoppas jag.
Svart är ganska trist nu på sommaren, don't you think? ;)
// Patricia
Slänger in en bild på mig och Nadina, min bästastebästis :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Spara info om dig?

E-postadress: (syns inte)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0